4 d'agost de 2023 |

A Plataforma Càrnica contribuïm al futur sostenible

A Plataforma Càrnica, empresa compromesa amb el medi ambient, utilitzem plaques fotovoltaiques per generar energia neta i reduir la nostra empremta de carboni. Inspirem els altres i treballem cap a un futur sostenible.

A Plataforma Càrnica, una empresa amb una trajectòria de 25 anys al sector, estem compromesos amb la protecció del medi ambient i l’adopció d’energies renovables. Com a part del nostre ferm compromís amb la sostenibilitat, hem implementat plaques fotovoltaiques a les nostres instal·lacions. Aquestes plaques solars no només ens permeten generar energia neta, sinó que també ens impulsen cap a un futur més verd i responsable.

Les nostres plaques fotovoltaiques són la clau per aprofitar el poder del sol i transformar-lo en electricitat renovable. Ubicades estratègicament a les nostres instal·lacions, capturen l’energia solar i la converteixen en electricitat de manera eficient i sostenible. Aquesta energia s’utilitza per proveir les nostres operacions diàries, cosa que redueix significativament la nostra dependència de fonts d’energia no renovables.

L’adopció d’energies renovables, com ara les plaques fotovoltaiques, ens permet reduir la nostra empremta de carboni de manera significativa. En utilitzar l’energia del sol, evitem l’emissió de gasos amb efecte d’hivernacle i la contaminació associada amb les fonts d’energia convencionals. Això contribueix directament a la lluita contra el canvi climàtic i la preservació del medi ambient per a les generacions futures.

A Plataforma Càrnica, estem convençuts que cada acció compta quan es tracta de protegir el nostre planeta. En implementar plaques fotovoltaiques i promoure l’ús d’energies renovables, no només estem reduint la nostra empremta ambiental, sinó que també estem inspirant els altres a seguir el nostre exemple. Creiem fermament que el canvi cap a un futur sostenible només és possible quan tots assumim la nostra responsabilitat i treballem plegats.

En conclusió, estem orgullosos de formar part de la transició cap a una economia més neta i d’impulsar un canvi positiu a la nostra indústria. Seguint aquest camí, ens acostem cada cop més al nostre objectiu de convertir-nos en una empresa referent al sector, que prioritza la qualitat, la responsabilitat mediambiental i el benestar de les generacions futures. I sí, sabem d’energia verda…